2/16/2012

Are You Gonna Go My Way

今週はグラミー賞授賞式がありました。

今年はAdele、Bon Iver、Bruno Mars、Lady Gaga、Rihanna、
Foo Fighters、Kanye West。。。と好きなアーティストばかりだったので
楽しみでした。
Adeleが授賞した、今年のベストソングですが
Adeleも捨てがたいけどわたしのベストはBon Iverの「Holocene」。
Justin Vernonの授賞スピーチもすごくよかったです。

“It’s also hard to accept [this award] because when I started to make songs,
I did it for the inherent reward of making songs,
So I’m a little bit uncomfortable up here.
But with that discomfort, I do have a sense of gratitude.
And I want to say thank you to all the nominees,
all the non-nominees that have never been here and never will be here.”

ワシントンポストにこんな記事がありました。

話は全然かわり、4月に来日するLenny Kravitz。

映像はこの曲が一番好き。



わたしの思い出のある曲は


何回か来日公演キャンセルしてるだけに、本当に来てくれるかな。